søndag den 25. august 2013

Yndlings Serier

Jeg er lidt af en serie freak ;).

Pretty little liars - Criminal minds - House - Greys hvide verden - How i met your mother og Catfish the tv show.
Har flere gange set at folk har skrevet om hvilke serie de kan lide og ikke kan lide. 
Og da jeg så Malene Johannssen havde lavet et indlæg omkring emnet, sprang jeg selv ud i det.
..totalt uopfindsomt at "stjæle" ideen fra andre -.-'.

Men hvordan kunne jeg dog vælge mine yndlings serie? 
For jeg er virkelig en freak når det gælder serier, og føler nærmest med i alt!!!

Men på billedet er der de serie jeg pt. er ret så afhængig af. 
I sær Grey's Hvide verden (Greys Anatomy) er jeg faldet fuldstændig for, men har kun ser sæson 8, 
så overvejer lidt at købe alle sæsoner. *suk*
Catfish the tv show, er jeg lidt besat af, når jeg falder over det.
Det handler jo om mennesker som lyver for andre, nogen for at blive elsket, andre for at tage hævn.
Det køre på MTV, ret ofte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar