onsdag den 7. marts 2012

VIF - ilderudstilling

I lørdags var vi til VIF udstillingen, som blev afholdt i Albertslund :).
Jeg var helt vild med så fint et lotteribord der var, alle de fine ting, som godt måtte være endt hos mig! Og så var der den rigtige gode velkomstpose - hvor der var bolsjer, tictac og rabatkuponer til os mennesker, og til ilderdyrene var der en fiskeolie og en lille multi vitamin.. -Super lækkert!

Vi selv kom med alle 9 dyr, og alle har fået fine point - så madmoren er stolt ;)!
Taro og Zayn var så heldige at få hver deres trejde plads.
Mens Cæsar kun var til recall om en tredjeplads.

Billeder af vinderdyrene og deres rosetter <3!





Derudover fik jeg købt mig den fineste sele :$..
Som jeg håber kan blive til en kommende ilder - som i mit hoved er en tæve.
Er den ikke yndig?!


2 kommentarer:

  1. 'kommende tæve'? :D jeg vidste ikke at du skulle have flere ilderbasser.

    men den er super fin! (:

    og tillykke til dyrene.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke om jeg skal have en til :$.. Hanne har lidt lokket med at jeg kunne få en ilder for hun låner Pixel :$.. og og... Jeg drømmer nok lidt om en standard tæve.. eller ja.. bare en tæve til :$..
      Og hvis det ikke sker har Flomme to seler :D!

      Men tak, søde :D

      Slet