lørdag den 28. juli 2012

Meget stolt ildermor :')!


Jeg er virkelig en stolt ildermor lige nu :')!

Idag var jeg til ilderudstilling med 7 af mine 13 ildere, og havde ikke rigtig regnet med noget.
Men det endte stort.. Og jeg er nu ved at tude af glæde - for jeg kunne jo ikke gøre det når folk tog billeder!

Men Zayn vandt 1. plads i hans klasse, blev Bedste Pastel OG dommersekratær favorit :$.
Flomme vandt også 1. plads i hendes klasse og blev Bedste Angora !
Zukqu fik en fin 3. plads :') (ikke med på billedet da de havde glemt at lave nok!)
Nigel vandt en sød lille pris, som en kvinde fra ilderverdenen havde lavet "Lussingens sødeste silver" - lussingen er hendes brugernavn på forums :)! OG derudover vandt han en dommersekratær favorit :$.. Hvad jeg forstod, kom det fra at han var en glad glad dreng!

-Jeg havde dog ikke mere plads i stuen til alle de rosetter, så hang dem op i kontor/dyre rummet :)!



Vil se om jeg kan få startet en give away i morgen, nu hvor det gik så godt idag ;)!

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Hvor er det dog fedt. Jeg ville gerne have været med på udstillingen, men Open Air var bare mere spændende :p

    Du har også nogle lækre dyr; så selvfølgelig vandt de! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej, hvor var det da flot, til lykke!

    SvarSlet