fredag den 23. august 2013

Weekend♥!

Endelig blev det weekend

Ikke fordi jeg jo rigtig bemærker noget, når jeg er hjemmegående, og i sær ikke når min kæreste nærmest ikke er hjemme hele weekenden. 
Men nu betyder det jo at der er én uge til jeg står til Selena Gomez koncert med et vennepars datter og en af mine veninder. I morgen er der én uge til vi sidder til ilder udstilling. 
Og der er 5 dage til vi sidder i sommerhus på Falster og holder ferie

Mine planer for weekenden er enkle. 
Skal nemlig have ordnet ildernes negle og øre til udstillingen, og få tjekket at jeg har pakket deres ting, og derefter står den på at pakke nogen få ting ned til os selv, samt få vasket tøj. 
Men tanken er nu også at nyde at være sammen med Buddha, Pivert og Lille, da jeg jo skal undvære dem en hel uge, hvilket føles forfærdeligt lige nu. 

I dag fik jeg så æren af at skulle lufte en bekendts muskelbasse, Diva
 I følge ejeren er jeg en af de eneste kvinder som har kunne styre Diva nogenlunde.
Måske fordi jeg ikke er bange for en tung klods som elsker at teste folk af med at springe op mod en, og smide hele sin vægt op af en. Selv ejeren har en del respekt for hendes dumme idéer. 

Så i dag var turen ret hyggelig, udover hun trak en del i snoren.. 
Og det endte med at jeg måtte bade hende, efter hun sprang i søen.
For derefter at lade hende lege med Buddha, fordi hun var helt umulig, da hun duftede det var i hans have hun var. heh. Så de fik fyret lidt krudt af. 
Så jeg kunne gå op og aflevere en træt hund tilbage, efter næsten 2 timer tumlen. 


God weekend folkens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar