lørdag den 7. april 2012

20 spørgsmål - blog udfordring


Fandt denne via Frøken Stubba, og tænkte jeg også kunne prøve det.
-Derudover så har hun selv lavet en blog Challenge, som jeg vil se om jeg husker at deltage lidt med i løbet af næste uge. 


1. Jeg forlader helst aldrig mit hjem uden min mobil.
2. Jeg bruger faktisk ikke så meget make up. Men elsker min Gosh eye liner og pt er jeg fortabt i øjnskygger fra E.L.F.
3. Gælder kaktuser? Jeg dur ikke rigtig til blomster.. Men tror det ville være en rose, orkide eller lilje.
4. Jeg er en stor pige, og der findes ikke vildt mange butikker med tøj i min størrelse. Men pt forguder jeg Zizzi, selvom jeg ofte synes priserne er i den høje ende -.-'
5. Jeg er allergisk. *suk*
6. Helt klart flade sko! Jeg kan ikke gå i høje hæle pga jeg har hypermobile lede.. så resultere altid i en forstuet ankel!
7. Går ikke i skole. Men da jeg gjorde fik jeg da okay karaktere i nogen fag.. Nok bedst i dansk og samfundsfag.
8. Jeg er vild med alle farver, på hver deres måde. Men grøn og blå er pt meget på min hitliste.
9. Oh yes! Ikke dagligt.. Eller nu er jeg lidt besat af Red bull og Monster!
10. I perioder. Det an på om vi har det herhjemme
11. Jeg elskede at svømme! Mit liv var svømning! Det er nok 4½ år siden jeg sidst rigtig har været i svømmehal for at svømme :(.
12. Pomfritter skal spises med fingrene!
13. Jeg bruger Matas' fugtigheds crem - så pt er den vel min yndlings.
14. Både og.. Hvilken pige drømmer dog ikke om sit eget bryllup?
15. Tjaaa, gør jeg vel nok.
16. NEJ! Jeg tror på der er spøgelser. Men er alt for pylret til at vil jagte dem!
17. Social forbi.. -Eller noget ala det! Men ellers tror jeg ikke der lige er noget.
18. Nej.
19. Ja. ganske enkelt.
20. Nej. Smagen og lugten giver mig det dårligt. Men er begyndt at elske The... -især Frisør the<3!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar