søndag den 1. april 2012

Min fantastiske weekend!

Jeg gav min kæreste 2 billetter til 'top gear live' i julegave, og i fødselsdags gave en overnatning på hotel - og det var så denne weekend disse gaver blev brugt :')!

Vi kørte lørdag morgen afsted, og tjekkede ind på Avenue Hotel ved 14 tiden, og gik op på værelset, for at få smidt vores ting og gjort klar til at smutte over til Forum, for at se Top Gear !
-Hotellet ligger 5 min. gang fra Forum, så vi gik derhen, i god tid, for at stå i kø.

Da showet går i gang, er jeg allerede facineret og Steffen har julelys i øjnene og woooooooooooooow!
Jeg kan ikke engang forklare hvor fed en oplevelse det var! Der var stunts, humor, og masser af lækre biler! Især er min favorit som de viste - Fisker Karma.. Udfra navnet lyder det mere som en gammel spand, som en fisker har brugt o.O.. Men bilen er super flot og så den smart, da det er en elektrisk bil, som kun bruger benzin for at oplade batteriet - ihvertfald sådan jeg har forstået det xD. og så til bieber'fans - så er det sådan en han fik i fødselsdagsgave...

Men showet gav virkelig lidt af hvert - og jeg var bare konstant imponeret, facineret og helt blæst væk af al den motorstøj!

Vi var ude at spise om aftenen, på HaliFax, som ligger et kvarters gåtur fra hotellet. De laver kun burgere - og så lidt tilbehør.. Men det var super lækkert, og rigtig hyggeligt..

Jeg kunne dog ikke sove ordenligt på hotellet - men det bare en mindre (træls) detalje..

Vi kørte så hjem idag (søndag) og kørte omkring 'vild med dyr messen' i Fredericia, og fik en del blade om hunde og andre brochure, man nærmest fik smidt i nakken. Jeg fik også en smagsprøve hjem på noget foder til Buddha - vi er nemlig igang med at søge nyt foder, men det jo et helved med alle de fodertyper der er !
Jeg fik også købt en nulleputte? seng til ilderne, som bliver lavet af nogen bag www.hittekilling.dk og pengene går vist dertil - hvilket jo er en god sag!
Men ilderne har allerede kastet sin kærlighed på den - efter max 2 min.! og ligger nu i en kæmpe dynge deri <3! -så mon ikke jeg lige støtter den gode sag endnu engang, for de er max lækre de kurve!

Nå ingen billeder. kun en masse pladder i en lang køre!

Håber i har haft en god weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar