mandag den 6. august 2012

Fantastiske give aways!

Jeg er begyndt at deltage mere i dette store blog univers, og jeg ELSKER give aways! Også selvom jeg kun har vundet en indtil videre ;b

Men vil egentlig lave dette indlæg, over de FANTASTISKE give aways jeg deltager i LIGE nu, og som jeg vil opfordre jer til at deltage i, altså hvis det falder i jeres smag ;)


Der er selvfølgelig min egen, som jeg jo af god grund godt nok ikke deltager i.. MEN vil opfordre alle andre til at gøre det, og måske sprede budskabbet?

-------------------------

Så er der jo en lækker give away hos Marias nail art and polish blog, som består af lækre neglelakke!
Har godt nok lavet indlæg om den før, men for god orden skyld føler jeg den også skal med her..

------------------------
Hele 3 give away hos ByKirsti, som jeg deltager i.
Det er også de tre i kan tjekke ud i siden -->
Tryk HER, HER og HER for at komme ind på hver give away indlæg

---------------------------

Der er også denne søde give away hos 'Elskershopping' - Kærlighed, shopping og tøseting.



Og så er der Malsen som har en fin blog og lækker lækker give away i anledning af bloggens 3 års fødselsdag ;) TILLYKKE!





Follow my blog with Bloglovin

1 kommentar:

  1. Har først set at du nævner mig og min give away i dag - tusind tak skal du have - det var sødt af dig :)

    SvarSlet