tirsdag den 7. august 2012

To gode dage :).

Jeg har brugt de sidste to dage i selskab med min kære svigermor, Birthe :).
Og ih hvor jeg kan gå glad i seng i aften!


Igår tog vi til Jyllands Parkzoo da hun havde to fri billetter, så der brugte vi nogen timer på at se på dyr, få os noget frokost og nyde solen :) Jyllands Parkzoo er i mit hoved ikke noget at råbe hurra for, men måske er det fordi jeg gerne ser alle dyre burde have mere plads? Dem som havde bedst plads var nogen af alle de geder som de havde..
Men så dog det sødeste! En lille bitte sump bæver, som ikke var særlig gammel.

Derefter tog vi i Herningcenteret hvor vi shoppede lidt og spiste på Jensens Bøfhus, for at vandre over i Bilka og handle lidt ind :).

---

Idag har vi så været ved dyrelægen med 3 ildere, som alle skulle vaccineres til næste udstilling. Kiksen og Royal fik dog begge chip i, og Royal fik så også rabbies, så han har fået pas :).

Så kørte vi hjem med dyrene, og ned på Jensens bøfhus, hvor vi fik en god omgang salat.
Derefter kørte vi til Løsning, hvor der er Byfest denne uge.. I aften var der så Banko, så det ville Birthe gerne.


Vi vandt lidt. 1 fodbold, gavekort til El salg, gavekort til fit og sund, gavekort til Lido biograferne, 1 lille 'gulv' tæppe og 4 flasker vin :)


Så skal jeg ud og købe eget 'banko' sæt, så vi klar til banko på mandag :$




2 kommentarer:

  1. Lyder som nogle hyggelige dage(:

    Når vi besøger min mor, er vi altid med hende til banko. Synes, det er så hyggeligt(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var min anden gang til banko, så er stadig helt overrasket over så mange der gør det oftere.
      De gange jeg har været afsted har det været til byfest eller havnefest :).. Men vi har fundet et sted som spiller hver mandag og et andet sted hver onsdag - så ja.. Skal lige prøves lidt mere :b.

      Slet