lørdag den 27. april 2013

Hemmelig penneven legen.


Jeg har deltaget i sådan en "hemmelig penneven" leg, på en anden blog, hvor jeg har skulle sende en gave til en 'uheldig' person, som måtte lide under en fantasiløs gave, hun har en rigtig fin blog som kan ses her :$. Jeg var så sent ude at jeg glemte at tage billede af det :/. 
Men håber hun får den i dag!

I dag har jeg nemlig modtaget min gave fra en hemmelig penneven, som så ikke er så hemmelig da jeg ved hun hedder Anja :)! Og hvis hun kigger med her, så vil jeg bare sige tusind tak for gaven, for jeg blev virkelig overrasket og glad :)!


I pakken var der så en fin seddel med, hvor på der stod hvad tingene var.
Hun har luret på bloggen og lagt mærke til jeg er dyreglad, så det kommer lidt frem i gaven her :$. 

1 pose orange bounty kugler - som kæresten har kastet sig over ;)!
1 elefant nøglering - som straks kom på mine nøgler!
Kærligheds te - som så meget skal smages i aften!
1 halskæde af horn, som jeg synes er rigtig fin!
1 rulle med "skum banan" papir og lynlås, som skal laves en flet taske af. 
og to kyllinger på pinde, som faktisk er ret fine :)! 

Så positivt overrasket og glad!

1 kommentar:

  1. Tusind tak for pakken. Den kom med posten 5 minutter før jeg drønede ud af døren, så det passede helt perfekt. Er rigtig glad for alle tingene du har sendt til mig. Jeg har lagt billeder ud ovre på min blog.
    Kh. Janni

    SvarSlet