fredag den 19. juli 2013

Lige nu...

..har jeg det helt af helveds til!

Kæresten tog til Vorbasse marked i onsdags, med hans bedste ven, og nogen bekendte, hvilket er mega fedt for dem, fordi de bare så råhygge sig, med sprut og grillmad. 
-Men samtidig køre alle mine tanker på højtryk der ud af, det nemlig første gang jeg skal "undvære" ham i 5 dage o.O.. Hvilket jo næsten er latterligt, efter næsten 5 år sammen!
Og så begynder de negative tanker, de tanker som jeg døjede med i tidligere forhold, og som jo altid holdte stik. Også selvom jeg ved det bare er latterlige tanker, og ikke virkelighed. 
Jeg er jo så også blevet paranoid, over alt.

Udover tankerne reagere min krop voldsomt, hvilket jo ikke er sjovt, da jeg gerne vil nå nogen ting, nu hvor jeg har tid til at gøre det i mit tempo. Men med dårlig mave fra tid til anden, voldsom hovedpine, ondt i nakken, skulder og lænd, kommer jeg bare ikke særlig langt. 
Det er jo så også elendigt når jeg har aftaler både i dag og i morgen -.-'..

Men må nok hellere få gjort mig klar, til når jeg bliver hentet om ca 1 time :). 
Undskyld dette ynke indlæg :$.. 

Hav en vidunderlig dag <3!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar