søndag den 12. februar 2012

Dansk Ilder udstilling

Igår, den 11. Februar 2012, var vi til DIU (Dansk ilder udstilling) hvor vi deltog med 5 af vores 8 ilderdyr :). Vi tog afsted lidt i 8 om morgen og kom til en sindsygt kold hal - men fyldt med en del skønne mennesker!

Jeg tror ikke jeg har hygget mig så meget i tjek point som jeg gjorde til denne udstilling, nok kulden som slog vores hjerner ud af kurs - for der var en del dans deroppe! 
Jeg fik også strikket lidt på min Quick knit, mens folk sad og grinede af mig o.O! IKKE FAIR! jeg følte mig lige så kreativ!

Vores vennepar fra Ribe kom også og var der til det sluttede, rigtig skønt, for Gitte gav mig en del af det hun vandt i lotteriet OG en stor tube vitamin pasta ! Ilderne forguder hende nu! hehe

Da der blev delt præmier ud, var jeg lidt nede, da 3 af dyrene ikke vandt noget - og det var endda de dyr med bedste pels!! Nå men Zukqu vandt en første plads OG Bedste silver!!!! -jeg var så tæt på at sætte mig til at hyle!


Hans to fine rosetter!
'pokalerne' vi fik til rosetterne :)!
Den høje er for Bedste silver og den lille for hans første plads.

Jeg er den høje og tykke :b!
Da jeg var oppe med Zukqu og modtage hans første plads!
Og Erika / Amazing Ferrets som fik en anden plads - eller hendes Cilleborgs Zaccai Eli vandt 2. plads.

Alt hvad vi har vundet på udstillinger
og mine to mallerier af mine første ildere.

1 kommentar:

  1. Stort tillykke! :D
    - men det har jeg jo også sagt før. Hehe.


    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet