lørdag den 4. februar 2012

Mønneberg

Hvem er Mønneberg? Eller hvad er Mønneberg?


Altså jeg vil ikke sige jeg ER Mønneberg - men hvem skulle Mønneberg så være?
Hvad er Mønneberg - men er det ikke ca det samme spørgsmål som hvem?



Jeg har siden jeg var 7 undret mig over det.. Hvem, Hvad og Hvorfor?
Men har aldrig turde at spørge personen om mine mange spørgsmål.
En ting ved jeg dog - det har altid været ment kærligt.


Mønneberg blev jeg kaldt fra jeg var 7 år og ja til nu.
Det er kun 3 personer som har kaldt mig det - En mor og to døtre..
Jeg var bedsteveninder med en af døtrene, og da jeg var der så meget, kom der kælenavne på.
Og underligt nok blev det Mønneberg..


Mit rigtige navn er ikke i nærheden af det.. Langt fra..
Det eneste Mønneberg har tilfælles med mit rigtige navn er M, n og e.


________
Underligt indlæg at starte ud med..
Men jeg tænkte bare..
Og det er så starten på min uendelig kedelige blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar