lørdag den 29. september 2012

Bliv nu juleaften!

Ja, jeg er ved at være utålmodig allerede. 
For godt nok skal jeg ikke holde jul hjemme, hvilket er lidt trist, det bliver min første jul uden min familie.. Men det okay, for jeg skal til Sverige, med kæresten, svigerfar, bonus svigermor, hendes to sønner, min svoger :) Og heldigvis må jeg tage Buddha med, og de tager deres golden retriever, Chica, med :)!

Men det bunder lidt i at jeg har sendt mit første jule ønske af sted til mine forældre, søster og bror.
Ønsker mig nemlig billetter til PINK koncerten den 30. Maj næste år :) Og de bliver sat til salg på mandag, og man skal jo være hurtigt ude..

Min søster har sagt hun vil med, så nu er jeg næsten sikker på at jeg får en billet,
og jeg glæder mig, selvom jeg ved hvad jeg får. Eller håber at jeg får.. tror jeg får.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar