mandag den 10. september 2012

Dagens Nail mail

 
Jeg elsker pakker, og det er så ofte nail mails, da jeg elsker neglelakker :$.
Men idag dumpede postbudet altså hele to pakker i min postkasse, og jeg jublede da jeg så det var mine to nye OPI'er :'D
De er begge fra German kollektionen, og er 'kedelige' i følge min kæreste.. Men jeg elsker dem :')
 
den grå hedder OPI Nein! Nein! Nein! OK fine!
Og den lyserøde/beige (som ikke får noget kærlighed på billedet!) hedder OPI My Very first Knockwurst
 

3 kommentarer:

  1. Den grå er rigtig fin! :-)

    - Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er fine. Har selv lidt kig på den røde fra den tyske kollektion der.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den tyske kollektion, og har allerede bestilt endnu en derfra :$. Nemlig OPI Every month is oktoberfest :$..
    Overvejer stadig OPI Don't talk Bach to me, fra samme kollektion..

    Men har lige et par andre opi'er som også skal bo her. hehe.

    SvarSlet