torsdag den 13. september 2012

Fantastisk morgen

 
Startede morgen med at finde vitamin pasta og en pille frem til Royal, for at få det overstået.
Men da jeg kom ind i dyre rummet hvor Royal, Nigel, Kiksen og Bentley går frit, mødte jeg da det sødeste lille syn. Nemlig lækre Royal som lå og snork boblede oven på en af deres huler.
 
Nåede to billeder, før han listede ned til mig og op på skødet, for han havde vist set jeg havde vitaminpasta med. Og han fik sin pille uden problemer :D!
 
 
Bentley kom listende ud fra hulen og smed sig foran mig, hvor han lå og skabte sig lidt, for at gabe og så gik han hen for at spise :')..
 
 
Så kom den lille prinsesse listende, og skulle hen og have morgennus :')..
Dog ikke længe, da alle prinsesser jo også skal spise ;)
 
 
Og til sidst kom Nigel ud, for lige at smide sig ved siden af mig og bare dovne den lidt af, før han også ville have morgenmad :')
 
 
 
Men det skønt at komme ind og morgen hygge lidt med 4 ud af mine mange fantastiske dyr :')!
Nå ja.. Mens de andre spiste, legede Royal så sødt omkring mig, og tyggede en smule i mine fingre xD.
 
 
Senere idag vil der komme en lille give away, så stay tuned ;)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar