tirsdag den 18. september 2012

Nattens Musik.

 
Jeg er lidt af en natteravn.
Elsker nemlig at sidde oppe til en 2-3 stykker om natten, bare for at være mig selv.
For her sover alle andre herhjemme, eller dyrene pusler godt nok lidt rundt, men det jo bare hygge<3!
 
 
Men de fleste nætter høre jeg musik på youtube!
 
Da jeg er stor fan af P!nk, og hun har lagt en del af hendes nye album på youtube,
jamen så det musikken jeg høre..
Og ofte kan jeg nikke genkendende til hendes tekster.
-Ellers er de fantastisk nemme at skråle med på, eller i mit tilfælde, da andre jo sover, så skråler jeg indvendig ;) hahah.
 
Men her er de sange som hænger ved lige nu, og næsten spiller på repeat!
 
-En af dem jeg nok kan nikke lidt til :$..
 
-den hænger så bare ved..!
 
 
og til sidst
 


1 kommentar:

  1. Stort tillykke(:
    Du har vundet min give away med et valgfrit sæt øreringe fra http://starsforstacy.dk/

    Jeg har sendt en mail til dig(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet