lørdag den 8. september 2012

De 'nye' beboer.

 
Undskyld det grimme billed,
Men synes altså det var ret så kært, og mega hyggeligt!
 
Det er min lille kat, Catnip, dog kaldes hun bare Cat ;) opfindsomt!
Vi hentede hende i nordjylland for snart 5 uger siden, og havde fået afvide hun var gammel nok, og de bare skulle af med de killinger. Dum som jeg er troede jeg på kvinden.
Indtil vi kom hjem, hvor jeg så at hun var lidt kluntet at se på, og ikke engang vejede 800gram o.o..
Vi gættede på at hun var omkring 6 eller 7 uger.
Nu vejer hun så omkring 1400gram og er super frisk, men stadig yderst kærlig :')..
 
Men i nat puttede hun i min arm, og lige pludselig puttede hun helt op af mit ansigt :'). Åhh!
 
Og så er der lille Pivert, som ikke gider putte i arm, men skødet er jo FANTASTISK!
Han er 13 uger, vejer omkring 1500gram.
Han er en fantastisk sød dreng, som bare lader Cat misbruge ham!
Han er nok mere Steffens kat, da de deler samme spot på sofaen!
 
 
-Men altså :$
Så har i så "mødt" mine små missere!
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er de søde :)
    Man kan blive så gal,når folk ikke gider beholde sine killinger til de er gamle nok - de sidste få uger betyder jo ALT for resten af kattens liv og adfærd...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D

      Jeg stolede bare lidt for meget på hende, og tænkte virkelig ikke over det før vi kom hjem at hun godt nok var lille og gik ret forsigtigt på sine små ben :/.. Så jeg fik læst på alt hvad jeg kunne gøre, og hun er virkelig en fin kat :')! Udover hun jo så har en vane med at tygge/sutte på en..
      Og Efter vi har fået Pivert, er hun blevet en rigtig kat!

      Men ja, blev ret sur da jeg sådan opdagede det rigtigt.. Og hun nægtede at svare på hvonår hun er født osv:/.

      Slet