lørdag den 29. december 2012

Jul, gaver og det andet.

Laver lige et indlæg om vores jul, bagjul, julefrokosten og alle de gaver jeg fik :)!


Juleaften var rigtig hyggelig og anderledes end hvad jeg er van til.
Havde ingen stemme det meste af aftenen pga sygdom, men det morede min ene svoger sig gevaldigt med ;). God mad, godt selskab og alt andet super godt!

Den 25. kørte vi til Nordjylland, hvor vi var forbi en veninde med en rotte som skal til parring, vores hunde fik lov at fyre den af sammen.Og så kørte vi op til mine forældre <3!
Vi fik gaver, god mad, fik spillet med mor, lillebror og storebror. Selv Steffen var med til at spille!


 Den 26. holdte mine forældre julefrokost for alle os unger + tilbehøret ;).
Igen god mad, godt selskab og alt det der.. Samt gode julegaver!
Min kære svoger blev dog kørt hjem ved 19 tiden, da min søde kæreste havde drukket ham under bordet. Min nevø fik smidt penge efter sig fordi at folk ville have hans første rokketand ud, og ja.
Nå ja! Fik da også spillet med min nevø!


Og så er vi kommet til julegaverne..

Min lillebror har virkelig været god til at få købt gaver i år, af ham fik jeg nemlig de to poul pava termokrus og Birdie krukken.
Mine forældre fortæller selv de var hele byen rundt efter en bestemt gave til mig. På deres tur købte de da også lige Hoptimist vækkeuret og Hoptimist æggeuret! Men de var mest på jagt efter Løvernes konge 2, som jeg har snakket om i flere år. -Fordi de havde givet deres væk!


Min søster prøvede at være kreativ.. Skulle rigtig have købt disse to sæsoner af hende for en 50'er.
Men hun skulle finde en smart måde at gemme den rigtige gave på..
Så den 30. Maj skal jeg i Jyske Bank Boxen i Herning for at høre P!NK med min søster :'D!
-Gaven er så både fra min storebror, storesøster, svoger og nevø!

Fra min svigerfar, hans kæreste og de to knægte fik jeg Trip trap nisse årspar 2011 og 2008 :'D 
og en chokolade fondue!

 Af Steffens farmor og farfar fik jeg en håndmixer, og må indrømme at jeg lige nu elsker den!
Måske fordi jeg ikke har fået den brugt endnu :b? 

Af svigermor fik jeg en stavblender, fordi jeg brokker mig over hendes oldtidsfund af en stavblender der slet ikke gider samarbejde når jeg skal blende knogler til dyrenes suppe o.O.. -duck soup.. yes er sær! Derudover var hun med i gaven fra min kæreste også..

Min søde kæreste og min svigermor gav mig et gavekort til IRON & INK på 1500kr O.O!!


Ehm ja.. 
Håber også i har haft en god jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar