lørdag den 1. december 2012

Jule Blogchallenge #1


Så blev det den 1. December og tid til at starte ud med Frøken Stubbas Jule blog challenge :)

Julen - Hvad skal du lave?

I år har vi besluttet at holde jul hjemme, selvom andet var i tankerne.
Men er helt sikker på det nok skal blive rigtig hyggeligt at sidde hjemme og fejre en stille jul, i selskab med min kæreste, min svigermor og alle vores dyr ♥

Så i år har Steffen valgt at jeg godt må lidt amok med at være juletosse, da vi ikke skal holde jul ved mine forældre som er juletossede, med alt deres syngende julepynt.
Jeg har sat mig for at ville lave småkager af forskellige slags, og måske endda lave konfekt,
bare for at få det prøvet. 

Juleaften skal vi så have en stor fest middag, selvom vi kun er tre personer.
 Men det skal vist både være and, flæskesteg og medister.
Heldigt at vi har så mange dyr der også elsker at få lidt lækkert, for det skal vist være fest middag til os alle sammen

Den 25. December køre vi op til mine forældre, hvor vi får vores gaver derfra og vil så julehygge lidt ved dem. Håber så vi kan blive til den 26. til Julefrokost.

Hvad skal du lave? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar