tirsdag den 25. december 2012

Jule Blogchallenge #25

Hvad du end har lyst til.

Glædelig 'bagjul' eller hvad man nu siger. Ved godt alt juletamtam ikke er overstået, for mig er det langt fra, hvis jeg selv skal sige det.
Men i dag køre vi op til mine forældre, hvor vi får vores gaver fra dem der oppe, og måske om aftenen køre ud til min søster, hvor jeg vil tvinge min nevø til at lege med mig!
For han fik jo verdens sejeste gave af mig, så den håber jeg da vi skal prøve!

Glæder mig så meget til at kramme min mor igen, faktisk kramme hele min tossede familie!
Vi skal endda blive heroppe til torsdag. For i morgen holder de gamle julefrokost, for nogen af deres ældste venner, så det skal jo nok blive hyggeligt. Vi er blevet delvist tvunget til at blive, da min mor synes det bliver så trist med kun de fire. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar