torsdag den 7. juni 2012

Dyrelægeturen

Min dag startede ikke godt, selvom at Buddha nu var så dejlig nem og virkelig hørte efter hvad jeg fik mumlet til ham.. Men grunden til den ikke startede godt var at vi skulle til dyrelæge klokken 8.45, for at have tjekket op på Buddhas øre. Diagnosen blev hurtig sat til øreinfektion, og har fået to forskellige ørerens med hjem og medicin til at tage smerten.. Der var en del ørevoks, med svamp og så var der sår. Så det jo klart at min lille baby har ondt! Han skal nu have ørerens tre gange dagligt og 2 piller dagligt, og hvor det piner mig at skulle pine ham, selvom det er for hans bedste.
Mandag den 11. Juni vender vi tilbage, fordi han skal til kontrol og da dyrelægen sagde at det måske kunne kræve en tur i narkose, valgte vi at sige at han skulle kastereres samtidig, så vi ikke proppede ham i narkose to gange. For det havde jeg bestemt ikke lyst til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar