tirsdag den 19. juni 2012

Hej...

mit navn er Pia og jeg er dybt afhænig af min hunds tilstedeværelse, især når jeg skal sove!


*Vræl Vræl Vræl*
Jeg har haft det vildt underligt siden vi afleverede Buddha ved de rare dyrelæge på Bygholm dyrehospital.. Selvom jeg ved han har det godt under omstændighederne, så kan jeg ikke lade være med at sidde og savne ham..

Så jeg er igang med at køre mig selv så træt, så når jeg går i seng falder jeg i søvn før jeg rammer puden. For altså.. Buddha plejer at lave en træls lille 'runde' før han går til køjs, og ja den er træls, men føler simpelthen jeg ikke kan undvære den.
Trippe rundt for at udse dagens bedste sted, liste helt op til mit ansigt for at snuse mig i hovedet, bakke tilbage og se om han har en godbid gemt et sted, liste op i sengen for liiiige at se om det var der dagens sovested var, lister ned igen og smider sig i kurven. For efter 10min at smide sig foran døren på det bare gulv..

JEG SAVNER MIN VUFFILI VAPS!

1 kommentar: