torsdag den 7. juni 2012

Weekend planer


I denne weekend har jeg på en måde rigtig mange aftaler, men det kan forklares simpelt.
Vi kører til Tyskland efter rotter :$.. Jeg skal til 4 forskellige opdrættere og hente 5 smukke rotter til mig selv, 3 til min veninde Sofie og 1 til en god bekendt Jonas :).

Men de 5 på min lille collage, skal alle være mine :'). og jeg glæder mig som en gal til at få lov at mysse dem og holde dem og kunne give dem et fantastisk liv.

Lille overblik over vores lille tur.


Buddha skal passes hos et godt vennepar, som vi også låner bil af (da Steffen ikke stoler på vores egen!), så der køre vi ned i morgen. Jeg glæder mig ikke helt til at skulle være væk fra Buddha, men jeg ved han vil få det vildt godt i weekenden!

Lørdag køre vi så til tyskland.

Søndag skal vi ned efter Buddha, aflevere bil og vi får besøg af Sofie, som kommer for at hente hendes rotter :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar