mandag den 4. juni 2012

Nattens begivenheder - Oreo Cupcakes.

I nat da jeg sad oppe og ventede på at skulle se MTV Movie awards, kom jeg på den gode idé at jeg jo kunne give mig til at bage! For hvis nu jeg ikke selv kunne lide mit bagværk, så kunne jeg jo sende det med min svigermor ind til hendes veninde og med Steffen på arbejde!

Så i nat ved 4 tiden begav jeg mig ud i at lave Oreo Cupcakes !!
Opskriften fandt jeg her :)

Resultatet smager nu engang godt nok, men de ser altså ikke perfekte ud.
Så mit næste indkøb bliver altså sådan en 'muffinform', da de måske bliver en smule pænnere.
Og i får altså kun lige et skide dårligt billed, for ja.. De fleste kager er rejst hjemmefra ;)


5 kommentarer:

  1. De lyder ellers lækre! Det kunne være jeg skulle prøve :)

    Men jeg vil helt sikkert anbefale en cupcake form, jeg har en og jeg ELSKER den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har kigget på de forme SÅ mange gange. Men det er ikke cupcakes jeg går mest op i, så har aldrig købt en -.-'

      Men nu bliver jeg næsten nød til det

      Slet
    2. Hehe. Men hold øje med tilbud, for nogle gange kan man næsten få dem smidt i hovedet :D

      Slet
    3. Men hvad er bedst. Silikone eller metal form?
      For har ofte set billige silikone forme.

      Slet
    4. Jeg har aldrig prøvet silikone forme, så det kan jeg ikke udtale mig om :)
      - men kunne forestille mig at papirsformene er nemmere at få op af metalformene? men jeg ved det ikke.

      Slet