søndag den 3. juni 2012

Lørdags tur med Svigermutti

Igår tog svigermor og jeg en tur til grænsen for lige at handle lidt ind.
Før vi tog over grænsen var vi dog lige i Avifauna, fordi da vi sidst var der fandt vi lækre godbidder til hunden, som han var ret så glade for.

Men igår havde de så ikke det  jeg rigtig gik efter, men endte dog hjem med en del lækre ting til hunden alligevel.


Vi fandt også lidt til ilderne.
Da de 'bor' i løbegård istedet for bur har de normalt ikke hængekøjer, men ønskede jeg mig lidt til dem.
Vi fandt så en smart en - som dog er noget bøvl at samle! Og så fandt vi et kradsetræ som var på tilbud, der er 'huler' i og derfor jeg valgte det.

Vi nåede jo så også over grænsen..
og fik købt lidt af hvert.
Jeg købte bl.a 5 nye neglelakker og så lidt rom af en art.
-Vi fik også sodavand og energi drikke (monster!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar