onsdag den 27. februar 2013

Boo og Bentley ♥

I nat valgte jeg at styrte ud til ilderne og få taget billeder af Boo, da jeg ville deltage i en konkurrence med hende. Det endte så også med jeg tog lidt af Bentley. Og så vil jeg da gerne dele dem med jer, mine søde læsere ♥.


Boo fik både prinsesse hatten på, og pirat hatten :) Hun var ret så ligeglad, så længe den blev siddene på toppen af hovedet, og hun modtog lækkert olie eller vitamin pasta ♥  Synes selv hun ser vidunderlig ud ♥  

 
Bentley fik prøvet pirat hatten, og han nød bare vitamin pastaen ;).. Synes også han ser ret dejlig ud

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det dog nogle skønne skønne billeder! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at læse dine indlæg med dine skønne ildere.
    Før jeg kom her til blogland, vidste jeg ikke, man kunne have ildere som kæledyr, så det er nyt for mig, og jeg ved ikke meget om ildere, så jeg læser nysgerrigt med hver i dine indlæg om dem. Synes, de ser så fantastiske søde ud, sådan nogle ildere(:
    Og synes, det lyder så spændende, at man kan have sådan nogle skønne dyr som kæledyr(:

    Og hvor er det nogle skønne billedere du har fået taget(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for ros :D!

      Ildere er også et helt fantastisk kæledyr, og er så stolt over at kunne vise mine vidunderlig møgkræ frem <3! Det er et anderledes og sjovt dyr. Og til efteråret har jeg haft ildere i 5 år O.O..

      Og tak igen :D!

      Slet