onsdag den 27. februar 2013

Lidt ønsker..

En gang i mellem kan jeg godt li at tjekke forskellige internet butikker ud bare for at se om der er noget jeg en gang bør eje. Ofte falder jeg da over ting jeg bør eje, men ikke aner hvor jeg skal gøre af i dette hus -.-'

Denne gang fandt jeg webshoppen purestyleliving og jeg er fortabt..
Lavede denne lille collage med ting jeg virkelig godt kunne tænke mig, men egentlig ikke rigtig kan finde plads til lige nu. Alle billederne er fundet på purestyleliving 

  • Køkkenvægt fra PLINT, blå, på tilbud til 156kr 
  • Duo sparrow nøglering med hus fra Qualy, på tilbud til 120kr
  • Cloud wallsticker fra Ferm Living, på tilbud til 240kr
  • Elkedel fra PLINT, blå, på tilbud til 556kr
  • Salatskål med bestik fra Qualy, på tilbud til 240kr
  • 2stk sparrow knager fra Qualy, på tilbud til 76kr

*Suk* jeg er i hvert fald fortabt i de 6 ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar