søndag den 10. februar 2013

I gang igen.


SÅ skal jeg i gang med at tabe mig, igen!
Denne gang mener jeg det, og har ikke noget kæmpe mål, udover at tabe mig.
Jeg vælger også at slappe af mens jeg gør det, altså ikke noget i at springe ud i en kur osv. Fordi jeg vil ikke skuffe mig selv ved at lave "fejl" i kuren. Så ja :).

Indtil videre er jeg begyndt at skifte lidt ud i mine vaner. Spiser grønsager til aftensmaden, prøver lidt forskellige opskrifter og prøver ting jeg før ikke har kunne lide.

Så jae, nu springer jeg ud i det igen.

2 kommentarer:

  1. Spændende - held og lykke med det :-)

    SvarSlet
  2. Er selv ret garvet udi det med slankekure. Det sidste års tid er ikke gået særlig godt - for at sige det mildt. Jeg tror du har fat i den rette ende med at tage det et skridt af gangen i stedet for at crash and burn inden første uge er omme. Al mulig go go go og held og lykke med det. :)

    Btw. stakkels Pivert! :(

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet