mandag den 18. februar 2013

En lille give away!

Jeg har lidt gået med tanken om at ville lave en "i anledning af min fødselsdag give away", men fordi jeg ikke helt kan vente med at sætte den i gang på min fødselsdag, lader jeg den slutte der ;)..


I kan vinde en sød og sjov halskæde med moustache vedhæng! 

Regler for at deltage.
Du skal skrive en kommentar med navn, mail og/eller link til blog.
Dele den på din egen blog og/eller på facebook.

Give awayen slutter den 26. Februar 2013, klokken 12.00. 
Vinderen vil blive offentliggjort her på bloggen, 
og vil modtage mail og/eller kommentar på sin egen blog!

-Du skal selvfølgelig også være velkommen til at blive fast læser ;)!

7 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin(:
    Deltager meget gerne, og der er linket fra min sidebar.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg skal da helt sikkert også deltage i din give away :) wow hvor er den bare fin :) Håber virkelig at være den heldige <3

    jusp@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. med :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den fed :)

    Kig evt. forbi min give away på min blog: www.apartofme.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er med

    Mvh helena

    madebyme-helena-blogspot.com

    SvarSlet
  6. God stil! Den er rigtig fed, og passer godt til mange outfits(-:

    - Sara
    http://nfbsfb.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Vil viiiiildt gerne vinde. :) Og tillykke med fødselsdagen, når du når dertil. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet