torsdag den 28. februar 2013

Ikke godt..

Lige nu har jeg det elendigt. Føler mig alene, og hidsig!..
Er stresset over at skulle lave planer for fødselsdag i nordjylland, og selvom min søster prøver at hjælpe føler jeg mere hun fortæller mig at alt er forkert eller umuligt..
Min svigermor og jeg går lige nu hinanden på nerverne, og det er ikke skide skægt, da jeg virkelig har brug for hendes hjælp i morgen, fordi kommunen har indkaldt til møde omkring uddannelse/arbejds forløb, eller sådan noget. Et nyt projekt inde for kommunen.. Og jeg føler mig forvirret over det, måske også fordi at min sagsbehandler bare "overser" en hel del ting..

Så ja.. Lige nu kollapser det hele for mig, og jeg er ikke i et særlig godt humør, og har mest af alt til at rulle mig sammen under dynen og bare tude..

Undskylder for et meget kedeligt og negativt indlæg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar