tirsdag den 26. februar 2013

Fødselsdag.

I dag har jeg fødselsdag, hurra hurra hurra

Ak ja, det er dog bare mest af alt en ganske almindelig tirsdag, hvor jeg måske har været lidt trist. 
Kæresten og svigermor er ikke særlig meget for fødselsdage, jul osv osv osv. så der ikke rigtig gjort noget specielt ud af i dag..
Måske er jeg bare pylret og savner mine "gamle" fødselsdage.
Altså den gang ens forældre pyntede op med balloner og flag. At der var gaver ved morgenmaden, som man selv havde fået lov at vælge, jeg valgte altid coco pops

Gaver, Gaver, Gaver, Gaver.. Familie hygge, og aftensmad efter ens eget ønske.

Altså okay.. Jeg kan jo selv gøre de fleste ting.
Og det jeg nok i bund og grund savner er at blive forkælet en hel dag, og så min familie.

Ej hele dagen er ikke kun trist. 

Jeg har da fået gave af min søde kæreste.. 1500kr jeg kan få lov at købe ting for, han havde i tankerne det skulle gå til de lyserøde gummistøvler jeg har savlet over i et tidligere indlæg ♥ 
Men jeg har dog i tankerne at der måske skal købes noget tøj i stedet, da jeg føler jeg mangler noget anderledes.. Har brug for en ny stil, nu hvor foråret er på vej!

I søndags holdte vi fælles fødselsdag for kærestens familie og fik da lidt derfra også ;). 
Herstal skåle og gavekort på 400kr til kop og kande af kærestens farmor og farfar.
Og noget så godt men kedeligt som 500kr af svigerfar, bonus svigermor og knægtene.
Svigermor gav mig i går Poul pava æggebæger.

I går tog jeg dog ud for at bytte skålene og bruge pengene ;)..
Men det kommer der et fint indlæg om i morgen, hvor jeg viser de nye fantastiske ting frem :)!
-Og er jo ikke færdig med at få gaver endnu :$. Mangler jo min familie..

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødsesldagen(:
    Hvor er det nogle gode gaver, du har fået.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tillykke! :)
    Lyder da som en god nok fødselsdag ^_^

    Kram

    SvarSlet