onsdag den 27. februar 2013

Gaverne #1



I mandags var jeg nede for at bytte Herstal skålene, og bruge gavekortet som jeg havde fået af kærestens farmor og farfar. Og derudover faldt der en lille gave af til mig fra min svigermor, som gjorde mig selskab♥  
Gavekortet blev brugt på 4 krus og 4 skåle, skålene blev byttet til vasen, og svigermor gav mig 4 æggebæger. Alle tingene er fra Poul Pava, som jeg er ret vild med 

Fik også 500kr af svigerfar og familien der. De blev brugt på nogen helt fantastiske bukser, som jeg ikke kunne undvære.. 
Nemlig disse.. 

Stoffet er dog helt fantastisk, og fik taget dette billede af mønsteret, da vi ventede på bussen.


IN LOVE !

Men dette er så første omgang af mine gaver. 

Vælger først at ligge billeder op af det fra kæresten når jeg har fundet det jeg vil købe :)!

-GOD DAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar