søndag den 24. februar 2013

Lørdag ♥



I går var en virkelig god dag :).
Min veninde og jeg snakkede hele turen til Sjælland og vi ankom som nogen af de første. Valgte gode pladser, fik sat dyrene op og slået os ned. Hele dagen gik jo med at snakke, drikke red bulls, spise, og ordne dyrene, op med dyrene osv. :)

Jeg fik brugt lidt penge.. 50kr for to sjove hatte til dyrene, og selvom jeg aldrig vil få dem brugt, synes jeg de er meget søde at have. Den ene var en pirat hat, som min søde dreng Zukqu fik på, og han var virkelig ligeglad, så længe han fik sit vitamin pasta ♥. Hatten blev hurtigt taget af.. Men synes virkelig han er dejlig at se på, selv med pirat hat ♥

NÅ.. Men vi vandt da lidt i weekenden, og jeg er virkelig glad for det!
Flomme, min vildfarvet angora pige vandt 2. plads i sin klasse :)!
Zukqu (ham på billedet) vandt 3. plads i hans klasse.
Og Boo vandt også ret godt, ikke i sin klasse (hvad jeg ved af!), men der i mod med sin charme og i de 'sjove' konkurrencer :)! Hun blev nemlig dagens Celebrity Ferret, så der var nok folk (inkl. mig selv) der stemte på hende♥. Derudover vandt hun Annettes dommer favorit i de 'sjove' konkurrencer♥
Og så blev hun sekretær favorit, hvilket jeg synes er virkelig sejt ♥
-Så hun charmede sig til fine rosetter ;).

Mangler en enkelt rosette på billedet!

Vi blev nogenlunde tidligt færdige. Tror klokken var 21.30 da vi kørte derfra.
Turen gik godt og vi fik snakket om lidt af hvert igen.
Blev dumpet af i Middelfart hvor kæresten stod og ventede på mig♥.

Vi kørte så forbi "den gyldne måge" (mac d.), og det tog en krig at komme igennem.. Fordi der holdte så mange biler... Men skulle altså have min elendige burger..
-Fik så af vide i dag at bestyreren eller hvad de hedder, har afholdt kæmpe fest for tre af resturanterne. Så det var folk fra forskellige mac d's som stod der og ikke helt kunne holde helt styr på det, da alt var nyt for dem..

Nå men det var en fantastisk dag, og jeg er stolt af mine elskede dyr :)!
De er blevet ekstra forkælet og jeg kan nu slappe af..

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare et godt billede(:
    Hvor er det flot, dine dyr vandt så meget(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet