fredag den 8. februar 2013

Tidsfordriv



Når jeg ikke styrter rundt og hygger om mine dyr, eller prøver at holde orden på alt andet herhjemme, så ser jeg ofte serier. Hver aften ser jeg et eller flere afsnit Heksene fra Warren Manor, med min svigermor. Og når jeg så er for mig selv, eller Steffen ser noget på computeren, smider jeg gerne den nye serie 90210 på :)..

Serien er lidt som det "rigtige" 90210, Beverly Hills, dog med twist. Søskende parret flytter til, men den ene er adopteret og af anden etnisk baggrund (af mangel på bedre "ok" måde at skrive det på).. Der kærlighed, bitch fighter, jalousi og alt andet.. Endda stofmisbrug og graviditet i allerede første sæson O.O. Er så heller ikke færdig med første sæson.. Men bliver jeg nok snart :$..

Hvilke serier er i "fortabt" i lige nu? Eller hvad laver i for at fordrive tiden og/eller slappe af?

1 kommentar:

  1. Jeg kan ser Girls & Don't trust the B**** in aparment 23 for tiden (:

    - Kit

    SvarSlet