fredag den 22. februar 2013

I morgen ♥



Så der omkring 12 timer til at vi køre mod Sjælland.
Kæresten dumper mig, 4 af ilderne og nogen ting af i Fredericia, hvor en veninde fra Ribe, så samler os op, så vi kan forsætte mod Sjælland :).
Vi skal igen i år deltage på Very Important Ferrets, som er en ilderudstilling som finder sted i Albertslund stadion. Det fjerde år den bliver afholdt, tredje år vi deltager med dyr :)!.

Så denne uge har stået på at pakke ting, tjekke om man nu pakkede de rigtige, pakke tingene om, for lige at tjekke om jeg havde glemt noget.. Ordne dyrenes negle og øre. Og lige tjekke op på det igen..
Men jeg tror endelig jeg er færdig. Første gang jeg er klar i god tid, og kan gå i seng tidligt og være klar klokken 5 i morgen tidlig.


Det er muligt for nysgerrig sjæle at komme forbi udstillingen efter klokken 10. 
Der er fri entré.
Omkring 200 dyr, hvor man nok kan komme til at nusse de fleste, boder med ting til dyr som godbider, senge og meget mere :)!
Adressen er : Skallerne 14, 2620 Albertslund.

1 kommentar:

  1. Ha en god tur! :)
    Skøn blog!
    Måske du vil følges eller smide en kommentar på min blog? :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet