tirsdag den 2. oktober 2012

101 indlæg = Give away.

101 indlæg = Ny give away!

-Ih undskyld det dårlige billed >.<'

Men jeg er lidt skør, og synes selv det er en stor ting at jeg har skrevet 101 indlæg,
ville have jublet over nr 100, men altså det havde jeg overset. Så 101 skal da jubles over.

Det man kan vinde er to fantastiske lakker fra GOSH,
nemlig GOSH Galaxy og GOSH Holographic Hero.

Den starter nu, og så lader vi den køre til søndag den 7. Oktober 2012, klokken 23.00.
For at deltage SKAL du være fast læser, OG kommentere her i indlæget!
Du skal huske at skrive din mail, ellers er du simpelthen ikke med i lodtrækningen :).

Vinderen får besked via mail, og jeg skriver et indlæg om det :).


 

34 kommentarer:

  1. uuhh nogle lækre ting at vinde. Jeg følger via bloglovin og min mail er maibrittj_@hotmail.com. Krydser virkelig fingre :)

    SvarSlet
  2. Jeg er med igen.
    queenmissy@ofir.dk

    SvarSlet
  3. Dem vil jeg gerne vinde! :D
    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Da jeg åbnede min bloglovin' og så billedet til dit indlæg (ja, jeg kigger billeder uden at læse titler!) tænkte jeg "åh gud, de er flotte! dem vil jeg have!" i den tro at du ville vise nogle nye lakker, eller lignende... Men at jeg faktisk har muligheden for at VINDE dem gav mig lidt en yay-følelse! Så jeg er selvfølgelig med!

    minonkelersej(a)msn.com - krydser fingre for at jeg vinder! ellers så skal jeg heeelt sikkert ud og investere i dem selv! Så fine!

    SvarSlet
  5. Flotte farver, lige mig!

    Jeg vil meget gerne deltage!

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Lækkert lækkert.. Krydser fingre :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  7. uhh lækker lækker give away, der må jeg da være med :)

    rabbakornum@gmail.com

    SvarSlet
  8. Ej, hvor dejligt! Jeg er med :)
    sara_01@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne være med(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, som er produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine neglelakker.
    Jeg deltager meget gerne(:

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    Du er velkommen til at tage et kig forbi mine give aways(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Uh de lakker er bare skønne! Og 101 indlæg er da vildt stort! (:

    Katrine // Mycowpillow@gmail.com // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med og jeg synes da også at du gerne må se min give away på min blog:-)

    SvarSlet
  14. min mail er forresten helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. jeg er med som fast læser via bloglovin :) og tillykke med de 101 indlæg :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne være med :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  17. Lækre neglelakke!

    acafotografi@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Det vil jeg gerne vinde (JulieMahler) :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Skønne farver! Jeg er helt sikkert med :)
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Er med! :)

    idapiigen@hotmail.dk

    knus

    SvarSlet
  21. I'm in! Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  22. Hvor er de fede ! Jeg er med :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. Hej, super fed blog du har! Kig gerne forbi mit :-)
    Jeg er med!
    Pizzakiller@gmail.com

    SvarSlet
  24. Er allerede fast læser, så kommenterer lige her :-D Vil meget gerne deltage :-)
    ceciliep2011@live.dk

    SvarSlet
  25. Er helt ny i denne "negleverden", men glæder mig til selv at komme i gang med at lave noget nailart :)

    Sikke da nogle flotte lakker, dem vil jeg da gerne vinde ;)
    Min email: linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  26. Super lækre lakket! :)

    esmj91@gmail.com

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 101 indlæg. :) (Lyder helt eventyrligt, ik?). Jeg deltager selvfølgelig; er fast læser. Min mail: viploh@msn.com

    Kig også forbi min giveaway - en signeret roman med personlig hilsen til vinderen: http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/2012/10/en-uhyggelig-giveaway.html

    SvarSlet
  28. Dem vil jeg da gerne vinde. Go weekend derude. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  29. Hej :)
    Jeg vil gerne være med i din give away. Min mail er kirstina.adolph@gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvor er de fine. Dem vil jeg gerne vinde. Er super glad for, at jeg kan nå at være med :)

    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Et par lækre lakker! Jeg krydser fingre :)

    marianneandersen333@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Ej hvor er det lækkert. Dem vil jeg da meget gerne vinde.

    Malene Matzen
    multi_1995@hotmail.com
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  33. Wow, jeg har ledt længe efter en god holografic lak, så krydser fingre for jeg er heldig ;)

    giffegaf@gmail.com

    SvarSlet