fredag den 19. oktober 2012

Babyer!


Jeg har jo sendt en af mine hunrotter til parring i Nordjylland, hos min søde veninde Sofie, som har Lux Rotter og Lux Shoppen, og nu har hun været der i 2½ uge, og det er mere end hvad jeg normalt sender hunner af sted i. Normalt er det kun 2 uger, da rotter jo kun går drægtige 21-23 dage.

Men i tirsdags fik jeg så endelig en besked om at min lille pige har taget 64gram på, og har en fin stor mavse. Først jublede jeg, for jeg glæder mig så meget til at skulle have kuld igen, og det var nærmest et mirakel at hannen stadig havde held i sprøjten, da han er fyldt de 2 år. Så vi havde jo vores tvivl om han jo kunne.
Men så gik der lidt panik i mig, for jeg er jo slet ikke klar, og vi aner ikke hvornår hun er blevet parret, så vi aner ikke hvornår hun har termin. Så vi løber lidt af en risiko ved at vi først henter hende lørdag. Men vi tror dog hun først har termin i næste uge engang.. *krydser fingre*

Og udover vi henter hende hjem, skal jeg også have hente en ny lille dreng, som jeg har forelsket mig meget i <3! Han er fra Sofies opdræt og hedder Bazooka ( Lux Bazooka). Og da jeg mødte ham for 2½ uge siden var han noget af det mest fantastiske!
Lille, yndig og finger slikkende :') - glæder mig helt vildt!

Kunne I være interesseret i at høre mere om mit kommende kuld?
Se billeder og hvad der ellers høre til.

1 kommentar:

  1. Ja, det ville jeg meget gerne(:
    Ville være rigtig spændende at følge med(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet