fredag den 19. oktober 2012

Nattens musik #2

Endnu engang sidder jeg oppe her "midt" om natten, 
og som altid er det med skøn musik i ørerne,
hvordan kan man nyde en nat uden musik?

En af de sange jeg for tiden høre en del er 'Don't you worry child' - swedish house mafia.
Synes bare den hænger ved.

Den første nat - Ankerstjerne feat. Xander,
normalt ikke musik jeg plejer at høre.

Slut like you - P!nk.
Yes, endnu engang er P!nk på nattens musik liste, da jeg elsker hendes musik,
denne sang er i følge mig en rigtig øre hænger.
-og så giver det mig kriller i maven at jeg skal se hende næste år! *danse*

Payphone - Maroon 5 feat. Wiz Kahlifa
Den skiftede lige til denne sang, og jeg glemmer ofte hvor god jeg synes den egentlig er :).

Hvad kan i lide at lytte til af musik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar