mandag den 1. oktober 2012

OMG YES..

Jeg fik en sms fra min mor, som gjorde at jeg et kort sekund følte mig som verdens heldigste kvinde,
men så kom mavesmertene.. Åh hvor jeg dog hader at være kvinde lige nu!

Men i sms stod der
"En gave mindre at tænke på til jul."


Så jeg går jo stærkt ud fra at det er min billet til P!nk koncerten som er købt,
da jeg sagde at et hint om det ville være skønt, for hvis ikke de ville købe måtte jeg sq samle flasker.
Men okay.. Jeg gik lidt ud fra at det var hvad de ville købe, da de ved hvor mange år jeg har ventet på at kunne få lov, og så den del med min søster har sagt hun vil med mig derind :)!


Nu vil jeg krybe under mit tæppe med dyrenes varmepude og ynke videre over hvor hårdt det dog er at være kvinde en gang i mellem ;)
Forsat vidunderlig dag til jer alle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar