onsdag den 17. oktober 2012

Efterår

Jeg har gentagende gange sagt at forår og efterår er mine yndlings årstider,
og må indrømme at jeg vist lyver gang på gang.

Jeg er lige nu på vej i hi,
har slet ikke lyst til at være så meget oppe,
helst bare putte under dynen i min seng, med Buddha ved min side <3!

Men det dur ikke helt,
så jeg må vist hellere begynde på de D vitaminer min læge har sagt jeg skal tage,
og så begynde at være lidt mere aktiv :)


Hvad går I og laver i dette trælse forårs vejr :)?

1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER efterår, det er uden tvivl min yndlings årstid (og at jeg har fødselsdag her er jo bare et plus). Jeg plejer at hygge med en masse lys, kreative påfund, en god serie, en god bog eller en gåtur når vejret tillader det :) .. Fx var jeg på kastanjetur igår med Rofus, og det var skide hyggeligt! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet