søndag den 14. oktober 2012

Weekenden


Jeg synes det har været en lidt hård weekend, sådan psykisk..
For jeg kastede mig lidt ud i at tage til fest, hvor jeg kun kendte omkring 5 ud af 25-30 personer.
Og udover at skulle til denne fest, skulle jeg også overnatte der. 
Noget jeg hader er at sove i andres hjem, føler mig slet ikke tilpas!

Men i går tog vi så til et sted nær Ribe (aner ikke hvad den lille by hedder) for at komme til den hersens 30 års fødselsdag, og vi dukker op til aftensmaden, hvor vi når at få et stykke pizza med, 
Der går så lidt fest i det, hvilket jo var planlagt og min søde kæreste gik rigtig til den..
Rom og cola i masse vis, så inden for få timer var han det jeg ville kalde 'glad fuld' ;).

Jeg selv holdte lidt igen, eller fik da drukket lidt, og jeg blev da mere glad, og nær så nervøs..
Og heldigvis kom der en jeg havde snakket med et par gange, så jeg blev ret glad over at have en at sidde lidt fast med.. 

Efter klokken tolv gik festen død. 
For fødselsdags"barnet" havde fået peber, og det var måske gået en del over gevind,
så festen døde lidt ud og derefter begyndte folk at tage hjem. 


I dag hjalp vi så med oprydning og rengøring,
da jeg følte at det var den måde jeg kunne takke bedst på for at måtte sove der. 
Dette var vi vist de eneste som følte, ud af en flok på i alt 7 (os inkl!),
hvilket jeg stadig er helt 'fornærmet' over..
For hvem sætter sig bare og GLOR på at andre gør ALT.. 
Jeg havde jo nærmest fjernet alle stole og borde omkring dem, og først da min veninde som var med til at stå for festen, kom meget negativ ind, gik det op for dem at de nok burde gå hjem.

Det ene par havde endda 2 hunde med, hvor den ene i hvert fald havde pisset op af væggen, og har givet et godt forsøg på at bide min kæreste *mumler hidsigt*
-Dette lille emne vil jeg dog tage op i andet indlæg.

Vi tog med hjem til fødselsdags"barnet" og fik god aftensmad, og slappet lidt af, inden vi kørte hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar