onsdag den 10. oktober 2012

Vores nye familie medlemmer.

Det har længe været planlagt at vi ville udvide vores "lille" familie med endnu en ilder, efter Steffens ønske, og det blev gjort denne weekend, dog blev det til to i stedet for en :)!

Fredag kørte vi mod Rødovre, da vi havde en aftale om at mødes med en hollænder, mellem 19 og 21. Desværre var de forsinket med 3 timer, og vi endte med at måtte mødes i Albertslund, hvor de skulle overnatte.
Da vi endelig mødes med hollænderen, fik vi travlt. De var sure og en del tvære, og vi stod med vores mobiler for at få nogenlunde lys, til at udpege de dyr vi ville have med hjem. For uden os, skulle vi vælge til nogen andre venner, så der var ekstra stres.

Da vi kørte derfra, havde vi en rigtig øv følelse i maven, og vi tjekker hurtigt hvad vi har fanget. Desværre så vi der var en han, og vi skulle kun have tæver.. Så vi blev mere triste, da vi måtte skuffe en ven.
Da vi rammer Fyn, tjekker vi op på dyrene igen, og opdager at vi har snuppet to hanner. Heldigvis er resten tæver, som planlagt.

Vi ankom ved vores vennepar omkring 2 tiden, og pakkede dyrene ud, og tjekkede op på dem. Alle så ud til at have det godt, og de trængte til mad, vand og få strakt de små ben ud.
Heldigvis faldt mit vennepar for en af drengene, så et af vores problemer var løst.


Lørdag køre vi igen ned til vores vennepar, hvor alle dem der skulle have ildere ville mødes :).
Og folk virker glade for det de ender op med, eller delvist.
For den sidste lille dreng var ikke helt så ønsket, og var ny ejer planlagde at lade ham vokse lidt op, da han jo kun er en baby, som ikke burde være væk fra sin mor, og når han så ramte en fin alder, ville hun finde ham et nyt hjem :).
-Men mit problem var at jeg ikke kunne se ham i andre hjem, end mit.. Og det endte med jeg spurgte om jeg ikke nok måtte købe ham, så var hun fri for besværet :$.

Så nu skal jeg da præsentere de to nye.
Først den mest planlagte Baby Boo Boo <3
 En sej lille pige, som møver sig frem i verdenen, og med sin store nysgerrighed, score sig en del charmepoint ;).
Hun lader ikke en stor ilder mosle hende ned, i hvert fald ikke uden lidt kamp ;)! Og hun tæsker gerne sin 'lillebror'.


Og så er der jo vores lille upser Tanner<3
Tanner er babyen.. Han ynker når han bliver overtræt, og man skal delvist tvinge ham til at falde til ro. Men sådan er det jo når man er så lille, men vil opleve alt<3!
Han er også en baryler og elsker at kunne nappe i folks tæer ;),
Men i mit hoved er han bare min bette baby<3

Jeg har en hjemmeside for mine ildere, hvis nu i får lyst til at læse om dem alle sammen. 



8 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de dog bare alt for søde(:
    Hvor gamle er de(:?

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :-D.
      de er desværre kun omkring 5-6uger, så desværre alt for små.

      Slet
    2. Nååh okay. Jeg ved slet ikke, hvor gamle sådan nogle skal være, før de må komme væk fra moren.

      Slet
  2. Endnu en gang tillykke med dem, de er virkelig søde!
    Tanner er en virkelig sød dreng, og jeg er helt sikker på at han nok skal vokse op og blive en stor flot mand! - Boo Boo er også ualmindeligt nuttet! Og lille! Og fiiin <3 Åh.....

    - Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja :D
      Jaae er sikker på nok skal blive helt fantastiske, og måske mindre irriterende når de bliver ældre ;) haha.. Boo Boo er overalt, og Tanner er en.. ehm.. bette mand, som allerede ordner tøserne o.O..
      Men han var jo også min bette upser, så har man lov at være underlig :b..

      Slet