torsdag den 18. oktober 2012

Dagen i dag..


Min dag startede virkelig dårligt.
Vi kom for sent til tandlæge, da vi holdte i kø på motorvejen, og GPS'en ledte os i forkert retning!
Så vi kom 30min for sent, hvilket endte i at jeg først kan komme til næste fredag..
Det går mig virkelig på, jeg følte mig klar og ville bare have det overstået, nu skal jeg vente ca 1 uge.

Vi kørte så ud efter medicin, for med tandpine bruger jeg altså en del Panodiler.
Vi fik ringet til dyrelæge, nydt en kop varm kakao.
Min søde kæreste var i dårligt humør da han kom hjem, så valgte at gå ud og starte op i min scooter, for at køre mig en lille tur. Så fik jeg også lidt tid til at komme af med min 'surhed' over jeg ikke kom til tandlægen..

Her til aften har vi så været til dyrelægen og fået vaccineret 5 af ilderne,
det blev billigere end forventet, og det i for hold til at vi har haft ringet.. 3 forskellige priser ved samme dyrelæge ;). hmm.
Efter dyrlæge var vi lige i Bilka, hvor jeg så fik handlet ind til at kattene igen kan få deres vådfoder :)
Og købte dem to aktiverings bolde (foder bolde), så de har noget at bruge tiden på, i stedet for at vælte ALT på mine borde...

Vi har spist aftensmad, og alle dyrene har fået genopfyldt deres skåle.
Så tror jeg vil se noget mcleod's daughters og bare dovne den.



..Jeg fandt ud af på min scooter tur at jeg faktisk synes det sjovt at tage billeder af mig selv, fordi jeg jo er i gang med at tabe mig, og det kunne være sjovt at se lidt forandring :)!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar