mandag den 15. oktober 2012

Dyrehealing


Tror i på dyrehealing, eller healing i det hele taget? 
Jeg må indrømme at jeg er skeptisk, men alligevel lader jeg nogen af mine dyr prøve det. 

For jeg faldt over denne begivenhed på facebook, og jeg trykkede ret hurtigt 'deltager'.
Det eneste det kræver er at man skriver dyrets navn og art/race, og så er ens dyr deltagende. 

De dyr jeg har 'tilmeldt' er
Min hund Buddha, da han har lidt problemer med andre hunde. 
Ilderne Royal, Tanner, Pixel, Boo Boo og Achmed, 
og min venindes ilder Fry :)

Så i aften mellem 20 og 21 vil dyrene blive fjern healet.

-Skal nogen af jeres dyr deltage? 
Og tror I på de slags :)?


5 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om jeg tror på fjern healing, men jeg tror helt sikkert på healing. Min faster er healer, og hun har hjulpet mange i min familie mange gange :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Har aldrig selv prøvet healing, synes dog det virker spændende nok.
      Og er begyndt at glæde mig til til at mine dyr skal prøve det, for nogen siger de har haft positive oplevelser med det, med samme person som gør dette i aften :)!

      Slet
  2. Jeg tror nok ikke på fjern healing.
    Og hvis jeg tror på healing, er der en person, der kan heale, der er til stede for at gøre det, for at se dyret/mennesket.
    Men jeg har faktisk aldrig tænkt over healing. Selvom jeg normalt tror på sådan ting. Meen når det er over nettet, skal der nok være mere til for at overbevise mig.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig prøvet healing, men min kæreste har da han var yngre. Vi har så selv en bekendt som er healer, og hun fjern healer også..

      Men jeg tænker at mennesker er en ting, og dyr er jo noget andet.

      Så jeg hopper lidt skeptisk ind i dette, og lader os prøve det.. Læste at nogen mennesker havde oplevet 'forandring' ved deres dyr efter en fjernhealing ved samme person :) - så jeg er spændt.

      Slet
    2. Jeg forstår godt, du er spændt. Det lyder også spændende, specielt når andre siger, de har oplevet en forandrig(:

      Slet