fredag den 26. oktober 2012

Ikke den bedste dag.


I dag er en af de dage hvor jeg bare burde have holdt mig under dynen,
og lade Steffen om alt andet.

Men i dag skulle jeg til tandlægen, og jeg kom ikke for sent!
Skulle have min visdomstand ud, og det tog max 15min. 
Så vi var hurtigt hjemme.

Da vi kommer hjem får jeg endelig tid til at tjekke rigtig op på Claudia (min rotte), da jeg havde set 3 unger ved hende før jeg tog til tandlægen. 2 døde, 1 levende.
Da jeg kom hjem, blev jeg nød til at tjekke op igen, for de døde unger skule fjernes.
Claudia var svær at få lokket væk, men hun kom da ud til mig.
Jeg fandt 12 døde unger, 1 levende :(.. Desværre overlevede den ikke længe. 

Claudia har lavet ny rede, og hun er går forvirret rundt :(.. 

Nu vil jeg se Big bang theory og pretty little liars. Efterfulgt af mcleods døtre :)!

Hvordan har jeres dag været?

2 kommentarer:

  1. Ahj, det gør mig ondt at høre, bare Claudia snart får det godt iggen. Der bliver måske nogle problemer med mælkekirtlerne, som du skal holde øje med...

    SvarSlet
  2. Årh, det gør mig forfærdeligt ondt at høre, de døde:(
    Håber, hun får det godt meget snart.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet