onsdag den 17. oktober 2012

Vægttab




Jeg har før skrevet om mit vægttab og South Beach kuren.
Og jeg er nået så langt at jeg faktisk ikke gider nogen kur, fordi jeg er så elendig til at følge dem!
Om det livsstils ændring eller ej, jeg dur ikke til det.. 

Men jeg faldt lidt i, eller lidt tilbage, da der skete alt for meget i mit hoved.. 
Og jeg tænkte ikke over hvad jeg puttede i munden..
Men til min store glæde har jeg faktisk ikke rigtig taget på, 
så mit vægttab i år er stadig -6,6kg :)! 

Men skal i gang igen, for vil virkelig gerne tabe mig, kunne mærke at bare de kilo jeg har tabt mig, har givet mig mere selvtillid. Sådan en lækker fornemmelse!

Har I nogen gode idéer til at komme i gang igen?


2 kommentarer:

  1. Jeg kan jo kun anbefale 'min måde'? Jeg føler ikke jeg mangler noget, og man må gerne spise 'usundt' indimellem. Du må sige til, hvis du er interesseret og jeg skal hjælpe :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vi spiser efter PCO princippet til aftensmad - kød, grøntsager og hjemmelavede dressinger på græsk yoghurt (2%). Middagsmad er knækbrød og/eller frugt. Hver dag går vi en lang tur, og for nylig har jeg fået mine forældres motionscykel herud, som også får en god tur hver dag.

    SvarSlet