mandag den 8. oktober 2012

Og vinderen af min give away er...

Anjaaeh, som har bloggen: The colors of my life


Mail vil blive sendt med det samme, og lakkerne sendt af sted så hurtigt som muligt :)


Surprise.....
Og fordi der endnu engang har været god respons på min give away, 
har jeg trukket endnu en vinder, som vinder en af mine favorit lakker, nemlig GOSH Berry Me. 
Og den heldige vinder er blevet Minela :)

------

Endnu engang tak for stor opbakning, og håber da I bliver hængende ;)


2 kommentarer:

  1. Tusinde, tusinde tak! Hvor er jeg bare glad!
    De er jo helt igennem perfekte!!!
    Glæder mig rigtig meget til at afprøve dem.

    TAK! <3

    SvarSlet
  2. Jeg har modtaget neglelakken i dag. Jeg har ikke prøvet den endnu, men farven er så fin så jeg kan ikke vente med at prøve den :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet